Pebban

Pebban och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika....

Haha, ja nog är vi ganska olika. Jag klarar iallafall av att hålla balansen när jag cyklar :D nä nu var jag nog liiite taskig. Förlåt Pebban :P

Men jag måste iallafall säga att jag tyckte det var kul att du kom ner till Harrys igår kväll så du fick några stänkare och kunde hålla mej sällskap vid spelbordet också :P

Här kommer iallafall det som jag lovade att lägga ut i bloggen. Några av våra sms innan du (långt om länge) lyckats ta dej ner till Harrys :)

Pebban: Fniss. Måste bara fundera på hur jag ska ta mej ner :P
Jag: Kryp? :P
Pebban: Haha ska jag krypa ner till Harrys får du fan bjuda på mer än ditt sällskap xD
Jag: Okej, du kan få ett glas vatten och två Panodil också :P
Pebban: Hahaha, okej :P

Jag är generös jag^^^

Kommentarer
Postat av: Jelli

du är så snäll...;) haha :D Men fan, blogga nu om dagen så att jag kan kommentera :D

2008-08-18 @ 21:39:34
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: Jelli

Ofta du har börjat med att godkänna kommentarerna innan dom publiceras ;);) :D:D

2008-08-18 @ 21:40:05
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: Pebanu

Men lol va elak du e människa, well som sagt fick några järn ialafall, inte det godaste i världen men vafan xD

2008-08-19 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0