Lite blandat från helgen

Idag är det Tisdag och jag har precis kommit hem till Henke. Han sitter och spelar CS  -.-
Vet inte riktigt vad jag ska göra än. Känner på ett sätt för att spela Need for Speed men samtidigt är jag så sjukt trött =/
Hade iallafall tänkt skriva lite snabbt om vad som hände i helgen :)

I Fredags hände det inte så värst mycket. Var hemma och fixade och donade lite och sen jobbade jag på kvällen.

Lördagen
däremot åkte jag och Henke ut till Läjet, hem till mina föräldrar och firade att pappa fyllde år. Farmor var också där och det märktes att hon blivit mycket sämre sen hon kom till det där hemmet. Dem gör inte de dem ska där helt enkelt! Tråkigt men sant. Åkte iallafall in till stan på kvällen igen och vid nio-tiden var det dags för mej att dra mej till jobbet igen. Senare på kvällen kom även Pebban, Calle, Henke och Marie dit och hälsade på mej :)

I söndags hade jag ju hoppats på att få ta ut en skön sovmorron eftersom jag jobbat natt. Men så blev det inte. Fick gå upp strax efter halv ett för att göra mej i ordning och sticka ner till Kvantum och köpa presenter till min bror (som fyllde år för någon vecka sen). Sedan strax innan två kom mina föräldrar och lillsyrran och hämtade mej och Henke och vi åkte till GBG för att fira min storasysters och min brorsons födelsedag (som för övrigt är imon). Käkade lite smörgåstårta där och min brors tjej hade gjort en jättegod godistårta i form av ett tåg. Jättegott var det verkligen!
Efter några timmar åkte vi hem igen och senare på kvällen gick jag, Henke och hans lillebror på bio och såg den nya Arn-filmen :)

För er som inte sett ettan (eller tvåan heller för den delen) så kan jag verkligen rekommendera dem filmerna :)

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Maja

Stod faktiskt och läste lite om Pappa,nej idag, verkade vara en grymt bra bok. Men köpte vingklippta änglar istället, eftersom jag jämt glömt bort att läsa o köpa den!

Tack för tipsen ska absolut kolla vidare om de böckerna :D

2008-08-26 @ 17:52:30
URL: http://futurephilosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0