Göteborg

Igår blev det bara ett snabbt inlägg om Pebban. Var trött efter en heldag ute på vift och jag hade bara sovit typ fyra timmar under natten med. Men nu hade jag tänkt skriva lite om vad som hände igår (måndags).
Jag fick gå upp ganska tidigt och var rejält trött eftersom jag jobbat på Harrys under kvällen och in på natten. Käkade frukost och vid nio-tiden kom Jenny och hämtade upp mej vid den nya pizzerian utanför Henke. Sen bar det iväg till GBG för att jag skulle provjobba som försäljare :D
Men dagen blev rätt lång och ingen ville köpa typ. Jag lyckades sälja en och Jenny två. Var på tre olika ställen men lyckades inte få mer sålt =/ fick även träffa Gezi och Jennys försäljarechef Ante. Jag tyckte Gezi var schysst, men Ante var... hmm... ganska så speciell. När Ante hade åkt iväg så satte jag, Gezi och Jenny oss och tog det lugnt på ett fik på Hissingen. Snackade om allt möjligt typ. Sen fick vi även sällskap av två trevliga göteborgare :)
Sen så hände det väl inte så mycket mer direkt... men en sak lärde jag mej under dagen, och det är att jag och Jenny är urusla på att hitta i GBG. Vi irrade bort oss totalt när vi skulle till Hissingen och körde åt fel håll. Men nu i efterhand var det ganska kul ändå :P
Men sedan åkte vi iallafall hem igen och innan Jenny släppte av mej hos Henke så fick jag testa att köra hennes "nya" bil :P kul var det och den var jäkligt skön att köra med :) så om du nån gång tänkt att sälja den så köper jag den gärna Jenny ;)

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Jelli

haha, jaaa :P Men det får du skriva ^^ BLOGGA :D

2008-08-20 @ 08:39:26
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: Jelli

Hahaha :D Du glömde skriva att vi höll på att krocka när du körde ;D haha :D Så söt såååå! :D

2008-08-26 @ 18:54:24
URL: http://jelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0