Tappra försök...

Tar en paus från skrivandet en stund :) Håller på att färga håret nu, eller ja blondera det lite. Men det blir inte så mycket skillnad på håret, är ju redan så blond ^^ men anledningen till att jag blonderar är för att jag vill ha bort mina svart/bruna slingor i nacken. Men det går tyvärr inte så bra :( tog i färg i nacken + i hårbottnen i resten av håret. Men det gav inte så mycke så nu har jag sköljt ur håret och kletat in mer hårfärg i nacken bara. Hoppas det funkar nu. Annars får jag testa med någon annan hårfärg om nån vecka igen...
Senaste nytt som jag hörde från min älskling var att han och ET hade tagit sej in till Kalmar. Dem hade tagit in på vandrarhem och sedan hälsat på Enz0 :) Fanns en del anledningar till varför dem stack från Skogsby (eller va det nu hette).
Idag är det fint väder och det gör mej glad :D trots att ja inte vart ute så mycket ida... men ska ut och sätta mej på altanen sen tror ja.... sola lite^^

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja, helt fantastiskt! Tack desamma och lycka till med håret :)

2008-04-19 @ 17:42:54
URL: http://Victorea.blogg.se
Postat av: shopOtip

Kul att du gillade tipsen, hoppas jag kunde hjälpa till! :)

2008-04-19 @ 21:39:07
URL: http://shopotip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0