Sommarjobb?

GAH, jag blir snart galen. MÅSTE ju ha ett sommarjobb! Har än så länge sökt till fem ställen och det är såna ställen där jag tror att jag kan få jobb. Men jag har fortfarande inte fått något svar från någon utav dem =/ Kollar i tidningen varje dag efter platsannonser och är inne på Arbetsförmedlingens hemsida minst en gång i veckan.
Men vad mer kan jag göra? Har ju sökt till ställen som ligger i Varberg eller nära Varberg eftersom det ska kunna vara lätt att ta sej till jobbet. Men det är ju klart att jag kan ta jobb på andra orter också, men då måste jag ju ha någonstans att bo under tiden som jag jobbar.
Men är det nån som har något förslag på hur jag kan göra eller är det någon som vet något ställe nära Varberg som söker sommarjobbare?

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Ida

Tackar :)

Detsamma.

2008-04-08 @ 16:23:15
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0