Ork

Idag blire å plugga :/ känns som att det är de enda jag gör på dagarna... blev ju färdig me projektet i tisdas efter fyra dagars plugg me de och idag fick ja reda på att jag har prov imon :/ visste ju det tidigare men hade helt glömt bort att det var imon. Så det blir å plugga ida :( Men kommer nog hinna träffa älskling lite ida me som tur é. Har bara en lektion kvar nu denna dag, svenska vid 14.20, sen slutar jag.
Har ont i magen ida :/ lite jobbigt... tror ja åt för mycke till frukost så det var nog de som utlöste de. Brukar ju vanligtvis inte äta nånting till frukost, bara dricka ett glas juice. Men ida så gjorde jag i ordning lite havregrynsgröt till mej. Tänkte att jag måste ta tag i det där me frukosten, det är ju ändå ganska viktigt att äta på morronen. Gjorde en portion men åt bara upp halva, kunde inte få ner mer sen :O men aja, det löser la sej :)

Imon blir ska ja och Henke göra en sak, vet inte riktigt när på dagen det blir bara. Har ju skola och sen prov, sen blir det nog att åka till Falkenberg me syrran och hälsa på farmor och farfar på avdelningen. Han ska ju ligga där nu tills allt tar slut :( kan inte förstå det som händer just nu... känns inte verkligt för fem öre. Att nåt sånt här verkligen kan hända :'/ Men ja, ska snacka me Josse sen om de så får vi se hur vi gör. Om vi åker dit så får vi väl ta me Fia-spelet :)

En sak till innan jag avslutar det här blogg-inlägget... jag hatar min faster mer och mer för varje da´ som går. Hon gör det inte lättare för nån och alla blir bara irriterade och förbannade av hennes beteende. Hur kan man begära pengar för att man tagit hand om sin egen mamma liksom? När ens pappa ligger på sjukhus döende? Sen går du dessutom och säjer att din mamma (min farmor) är så sjuk. Jasså är hon? Verkar mer som att det är du som är sjuk här! Nåt fel i huvudet måste det ju va på dej eftersom du beter dej så här... ingen frisk och mogen människa gör på det här sättet. Girig och självisk är va du är! Det enda du vill är att min farmor och farfar ska gå och dö båda två så att huset och alla saker säljs så att du får ditt jävla arv. Men glöm det, huset kommer stå kvar ett bra tag till. Du kommer inte få det roligt när jag träffar dej nästa gång... Det lovar jag!

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Lexie

tack så mycket, vad glad jag blir :D

2008-04-24 @ 13:39:55
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0