Lurad...

Jaa, jag lyckades inte med att inte bli lurad det här året heller. Skit också! Och jag som trodde att jag skulle klara mej från "dåliga" april-skämt det här året men inte då.
Jaja, får väl tacka Liz för det otroligt roliga skämtet då ;P hon drog till med ett skämt om att hon hade blivit tillsammans med sitt ex igen (och att han dessutom vart otrogen mot henne). Det där första med att dom blivit tillsammans igen hade man ju faktiskt kunnat tänka sej, det skulle inte vara helt omöjligt.
Menmen, det var bara ett skämt som sagt.
Jag får stå här med lång näsa, jag har blivit lurad!

//Jacie*


Kommentarer
Postat av: joel

hehe... ändring makes perfect ;D

och fan, är det verkligen ett kul april-skämt? man blir ju mest sur på snubben ju...

2008-04-01 @ 14:13:54
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: belladonna

jupp det är det, har du också en eller?
haft en bra dag?

2008-04-01 @ 16:18:53
URL: http://belladonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0