Kungligt besök

Sitter just nu i skolans bibliotek och tar igen mej efter allt pluggande. Satt hela dan, från morronen till kvällen och in på natten med det där j*vla projektet. Henke kom hem till mej vid två-tiden inatt och tjatade om att vi skulle sova så jag kände att det var dags att avsluta skrivandet då. Eftersom jag inte blev helt klar fick jag fortsätta med det i morse. Gick upp vid sju och skrev färdigt sammanfattningen, innehållsförteckningen, diskussionen och gjorde en framsida. Så nu är det klart och jag lämnade in det prick 10 :) Nina hade ju mailat om att jag skulle lämna in det senast tisdag kl 10 så det var väl lika bra att göra det. Hon hade ju trots allt fixat så att jag fick en dag till på mej att skriva klart de, snäll som hon é :)

Men ah, nu sitter jag här som sagt, med huvudvärk och illamående. Vet inte om illamåendet beror på att jag inte sovit så mycket eller om det beror på nåt annat =/ men får väl hoppas på att det går över.
Imon har jag bara en lektion, eller ja, jag tror vi har klassråd också. Men jag är inte riktigt säker än... får nog kolla schemat sen så att jag inte missar något.

Idag ska jag nog inte göra så mycket. kanske gå å hälsa på kungen^^ fick ju höra av Liz innan att kungen skulle komma på besök till Varberg idag :) hennes mamma ringde när vi satt och åt i matsalen och undrade om dem skulle köpa en tårta till kungen :D haha! Men ja, funderar faktiskt på att gå ner till stan sen och kolla in kungen ;) får väl se vad som händer...

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Lexie

har också huvudvärk

2008-04-22 @ 13:57:07
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0