Inte mycket...

Igår blev det inte så mycke mer bloggande för min del... var tvungen att plugga och göra andra saker. Men så är det ibland. Sitter och funderar på vad jag ska göra me mitt studiebidrag den här månaden. Fick ju det för några dagar sen... Först och främst ska jag ju betala av mina skulder, men sen? Hmm... får fundera på om det är något som jag verkligen behöver den här månaden innan jag börjar slösa ;D det är ju jäkligt lätt att pengarna bara försvinner bara sådär och så står man där pank resten av månaden. Nån som känner igen sej? :P
Just nu gör jag inte så mycket heller, men ska sätta igång och plugga så snart som möjligt... tror ja ska åka in till biblioteket och sätta mej. Brukar ha lättare för att plugga där än här hemma.

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0