Hatar det, vafan ska man göra?

Asso, vafan ska man göra när man har någon som (nästan) hela tiden sitter och lyssnar på vad jag och Henke pratar om eller har en diskussion om och sen lägger sej i det?! Kan hon inte bara låta det va´? Hon har inte me det att göra överhuvudtaget så länge det inte går ut över henne! Vi är faktiskt vuxna människor och kan reda ut saker och ting själva... utan hennes hjälp! Jag börjar tröttna på det här nu. Som igår, när Henke gick och småretades lite me mej innan vi skulle sticka iväg till Kvantum, ja det var då hon drog upp det. Sa att vi bara gnällde på varann och att hon ibland tycker att vi inte borde va tillsammans... men grälar det gör väl alla i ett förhållande?
Eller? Har jag fel?
Och det att han småretades me mej, det tog ja helt på skoj. För jag vet att han bara ville jävlas lite me mej, så det var inget gräl eller gnäll överhuvudtaget.
Och saken är den att när vi har bråkat så löser vi alltid det ändå, så att allting blir bra igen.
Jag tycker bara att folk som inte har med saken att göra inte ska lägga sej i. För vi har faktiskt aldrig bett om din åsikt! Sluta behandla honom (och mej me för den delen) som om han/vi fortfarande var små 5-åringar så ska du nog se att allting blir bra!!!

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Jelda

svar: intressant att läsa.. Tack för din åsikt!

2008-04-05 @ 13:28:09
URL: http://jeldaa.blogg.se
Postat av: Marie

Vem lägger sig i erat förhållande?!

2008-04-05 @ 18:23:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

Men vad har hon med det o göra? Nu blev jag arg! Jag vet att ni har det bra tillsammans! Har ni sökt lägenhet eller nått sånt? Men alla förhållande bråkar mer eller mindre.. Man behöver det ibland för att få det bra :) Ja, jag vet.. Sofie kommer bli jobbigt eftersom hon är i Bua på sin student :S Gött att du o Henke slår ihop eran , blir lite enklare :) Min kusin tar ju med studenten så därför blir det lite extra jobbigt att hinna till alla! Men det löser nog
sig ändå får vi hoppas ;)

2008-04-06 @ 17:41:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0