Falkenberg

Har nästan precis kommit hem från Falkenberg. Har vart nere och hälsat på min farfar. Satt där och snackade lite, sen var det väl inte så mycket mer...
Igår var det fest, eller va man nu ska kalla de^^ var först hemma hos Chirra och sen stack vi ner till stan. Var inte så länge på stan, fanns typ inge kul och göra där ändå och jag kände inte för å va på krogen heller. Så jag, Henke, Micke, Alex och Frida stack hem till Micke och kollade på en gammal film :) "Vi hade iallafall tur med vädret" hette den ;P sen efter det så stack jag och Henke hem till honom.

Vaknade runt halv 12 ida. Kollade nåra avsnitt med Viva la Bam och sen käkade vi frukost. Sen kom la familia och hämtade mej och vi stack till Falkenberg. Mer än så har det inte vart idag... håller på å tvättar lite kläder nu. Senare ska ja in till stan igen till Henke. Vet inte va som händer ida riktigt. Snackas om att vi ska träffas alla ute vid Ankaret eller nåt... men det är ju mulet och verkar som att det ska bli regn :/ så vi får väl se hur det blir.

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0