En rulle & Myggan

Jaa, jag skriver alltmer sällan i bloggen numera. Men när ja väl skriver så känns det som att det blir längre inlägg, så det för ju nåt positivt me sej ;P
Idag gick ja upp ganska tidigt för att plugga till filosofin, orkade inte göra det igårkväll :/ stack iväg till skolan senare. Efter att ja vart i skolan så stack ja ner till stan, träffade Henke och Kenny utanför Nordea :) älsklingen hade tydligen vart och köpt ett jättefint halsband och ett par söta örhängen till mej, söt som han é<3 Fast varken Kenny eller Henke erkände att dem vart och köpt de på guldfynd, istället sa dem att dem hittat de inne på Systemet :D haha, ofta jag går på nåt sånt?! :P Sedan stack ja ner till banken för att ta ut pengar och dem gick till Surfers för och kolla hattar^^ gick sen vidare från banken till en annan bank, Nordea. Skulle betala in lite pengar som jag var skyldig en tjej på hennes konto :) hoppas att dem kommer fram nu bara. Har iallafall sparat kvittot på betalningen.
Kenny stack sen iväg och skulle fixa me saker och jag och Henke träffade på ET som hade vart och köpt nya inlines ;P rätt snygga faktiskt, börjar bli på tiden att jag också köper nya snart. Men ja, sen så hände de väl inte så mycket mer. Ja käkade en rulle på Campino sen efter att vi passerat en massa "tiggare" och dessutom blivit "lurade" av ett par av dem så gick vi hem till Henke. La oss sedan i hans säng och kollade på det senaste Myggan-avsnittet ;P låg fan och asgarvade åt det :D och jaa ja vet, ja har sjukt humor ibland :)

Är hemma nu för tillfället men ska hem till Henke sen igen. Vet inte va vi ska göra bara, kanske va hemma och kolla film eller så går vi väl ut och träffar nåra ;)

//Jacie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0