Bra sidor för kläder?

Först och främst hade jag tänkt att börja det här inlägget med en fråga till er läsare :)
Är det någon som vet några bra internetsidor där man kan köpa snygga kläder till bra priser?
Jag har ju några som ja brukar va inne på, bland annat H&M, Shock, Ellos och La Redoute. Men nu letar jag efter fler som sagt :)

Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om... hmm...

Blev ju nästan vettskrämd av Jonas morsa för en stund sen. Hon ringde på och när jag var på väg ner för att öppna så plingade hon två gånger till. Hon verkade vara lite stressad så det var nog därför då. Men hon ville iallafall bara lämna över ett par papper till mej som jag ska ge till Henke sen så att han kan ta med dem till Jonas. Sen ville hon att dem skulle ta me sej en bärbar hårddisk hem till henne också. Var tvungen att messa Henke direkt om det annars hade jag nog glömt de, vilket inte hade vart bra eftersom hon sa att det var viktigt.
Men ja, så mycke mer har väl inte hänt ida... vi spelade CS och käkade pizza innan Henke stack iväg på sin träning...
Min farfar har förresten kommit till Varberg idag igen :) han låg ju på Borås sjukhus innan, men nu har dem flyttat honom till sjukhuset i Varberg. Det känns bra det, då är det ju inte så långt att åka när man ska besöka honom iallafall :) Får hoppas att han tillfrisknar snart så att han får komma hem till farmor med.

//Jacie*

Kommentarer
Postat av: Marie

är han bättre? :)

2008-04-18 @ 23:38:26
URL: http://[email protected]
Postat av: AnnaKatarina

har du kollat nelly.com? snyggt, men inte så billigt som hm förstås.

2008-04-20 @ 22:14:29
URL: http://somethingtothinkabout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0