Välkommen till min nya blogg!

Har gjort en ny blogg nu här på blogg.se. Orkade inte me den gamla^^
Får bara se till att få tid att skriva också :)

Sitter i alla fall i skolan nu... jag och Julia sitter i ett grupprum och ska egentligen jobba med våra projektarbeten. Men julia snackar i tele me sin kille och jag sitter här xP Men har gjort lite anteckningar på planeringen i alla fall. Ska göra ett projektarbete om barnpsykologi. De ska bli kul faktiskt :) Insåg redan när ja gick i tvåan här på samhäll att jag egentligen skulle valt BF, men då var det ju försent att byta =/ Men nu är det inte många månader kvar tills vi slutar skolan så jag får väl hålla ut ett tag till =)

Ni får förresten ursäkta den konstiga sidlayouten, men jag tyckte inte att det fanns några direkt snygga att välja på så de fick bli den här XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0