Skolan

Just nu sitter jag i skolan o väntar på att någon från min klass ska dyka upp. Börjar nämligen inte förrän vid 11.40 igen =/ hoppas på att få äta innan dess, jobbigt att sitta o va hungrig på religionen annars.
Började 8.10 ida, hade idrott och hälsa då. Antoneta och Andreas höll i lektionen och det var riktigt kul faktiskt =) Vi lekte lekar hela lektionen, men de blev väldigt mycke springande oxå xP Efter lektionen skyndade jag mej att duscha o sen stack jag bort till gulan till Sofie, Henke, Linus och dom andra BF-arna^^ satt o snackade o typ myste inne i uppehållsrummet en stund innan dom skulle ha lektion. Sen så stack jag hit, till stora byggnaden och nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Funderar på om dom andra fortfarande har lektion eller inte?! Tror dom har det, typ ekonomi eller nåt sånt. Är glad att jag slipper ekonomin iaf =P har ju gått o blivit samhällare igen =D haha.
Måste iaf börja på ett arbete i Idrott och hälsa snart. Det ska ju vara inlämnat nästa vecka =/ undrar bara vad jag ska skriva om.... Har funderat på idrottsskador men det kanske inte kommer funka så bra. Ätstörningar är ju ett annat ämne som jag kan skriva om. Men jag får väl fundera på det tills imon o fråga runt lite vad andra tycker oså =)
Tror jag ska gå ner till biblioteket och sätta mej och plugga lite filosofi nu xP har ju prov imon så det hade ju vart bra då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0