Matte =/

Har egentligen mattelektion nu men läraren är på KRAM-möte och jag behöver hjälp =/ fattar nada. Försökte leta upp den andra matteläraren men hittade inte honom så nu sitter ja här vid en dator istället. Får väl försöka ta igen det jag missar på någon utav räknestugorna.
Efter denna lektionen tror jag att jag har psykologi =D de roligaste ämnet just nu =) ska stanna kvar efter lektionen o snacka projektarbete också. Sen efter skolan ska jag ner till stan me Sofie o kolla lite. Måste fixa lite saker och sen måste ja till Bareko också. Ska se om han fått in min träningsoverall xP hoppas det iaf. Har ju typ gått två veckor sen jag beställde den, men han är ju ganska seg på att få fram grejorna som man beställer så de förvånar mej inte om ja får vänta i någon vecka till.
Bad mamma köpa lite dricka till mej på systemet också... cider oså som ja ska dricka på lördag, så jag hoppas att hon gör de nu och inte glömmer av de. VIKTIGT VIKTIGT =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0