Måndag

Var i skolan idag... de va väl som vanligt. Jobbigt men ändå lite kul =) snackade me alla om helgen som vart. Verkade som att alla hade kul iaf =) jag me^^
Missade att göra psykologi provet ida pga att ja va tvungen att sticka till apoteket o shit =/ men hoppas på att få göra det på fredag då.
Nu är ja iaf hemma hos henke^^ han är på träning så ja sitter o degar framför hans laptop =P
tror dock att jag håller på att bli sjuk =/ har så ont i huvudet och är varm... kanske har feber. Hoppas det inte är det för jag orkar inte missa mer i skolan nu.
Imon ska jag iaf ha träning,,, den sista träningen me Daniel sen blire nog inget mer =/ hoppas iaf att vårt lag kommer finnas kvar nästa år... annars vet ja inte va ja ska göra. Får väl börja me en ny sport eller nåt då. Boxning kanske xP men får se hur det blir. Hoppas iaf på det bästa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0