Hemma..

Trött som bara den o skakig också:S vet inte riktigt varför men antagligen för att mamma väckte mej ur en mardröm för en stund sen =( mådde illa i morse och gör det lite fortfarande så det var därför som jag inte åkte till skolan. Hade tänkt o stanna hemma o plugga så att jag kommer ifatt me allt som ja är efter me. Men nu verkar det bli andra planer för dagen =/ Henke vill tydligen att vi ska träffas i stan o snacka :S va tydligen bråttom me de... fattar liksom inte varför. Han kunde inte säga vad det gällde eller nått... bara att han ville ses. Först sa ja nej men sen så tjatade han o typ bad mej om de och skrev snälla o skit... inte ofta han ber mej om nåt utan oftast så brukar han bara ge order och typ säga att man ska hämta saker åt honom o shit :@ Så till sist gick jag med på de... får se vafan de gäller då.
Men ska iaf plugga sen när jag kommit hem igen och ska nog också på träningen ikväll, fast det beror på hur jag mår sen. Måste försöka fixa ett knäskydd sen när ja ska in till stan. Min tränare Daniel slarvade ju bort mitt andra =/ måste liksom ha ett annars pajar ja mitt knä ännu mer. Tejp går inte heller för den ger mej bara stora blåmärken i knävecket =/ så jag hoppas att jag hittar något nytt... gärna i svart färg så det för en gångs skull passar ihop med lagdräkterna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0