Helgen

Spelade säsongens sista fotbollsmatch i Lördags mot Läjet (mitt förra lag). Det var en jämn match, när den första halvleken var slut ledde vi med 2-0 men i den andra halvlek reducerade de till både 2-1 och 2-2. Sen gjorde dom 2-3 sen blev de 3-3 osv. Det hela slutade iaf med att vi förlorade med 4-5 =( Så det kändes piss rent ut sagt! Efter matchen käkade alla pizza/sallad i klubbstugan. Fick reda på att Daniel skulle sluta som tränare och att vi förmodligen inte kommer ha något damlag i Trönninge nästa år =/ Fast vi vet ju inte än. Får se om vi får ihop tillräckligt många spelare och en tränare. Hoppas på det annars slutar jag nog spela fotboll. Känner i nuläget att det inte finns något annat lag som jag vill spela med.
Senare på kvällen var ja på fest hos Jenny, vi stack även ner till krogen senare och där träffade jag en massa folk som ja kände^^

Idag har det inte hänt så mycket. Hämtade min jacka hos Linda sen träffade jag Sara, Sofie och Emelie. Va tydligen nåt strul mellan Sofie och Kenny =/ Kenny blev ju förresten pappa i Lördags. Han fick en son som ska heta Liam =) Kul för föräldrarna, hoppas det går bra för dom och att allt även löser sej för Sofie och Kenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0