Gårdagen

Hann ju inte skriva i bloggen igår så ja får väl skriva lite om vad som hände idag då=) Var ju i skolan och allting va som vanligt fram till middagstid. När vi satt i matsalen kom dom i a-klassen in o alla va utklädda till 80-talister =D alla va verkligen klockrena och så snygga haha! Fast Villes klädsel va nog ändå den fräckaste^^ han va utklädd till 80-tals hårdrockare. Sen så var det ju våran tur att ta klassfoto =P Alla klädde ut sej till olika linjer som finns på skolan. Vi hade nämligen bestämt att driva me i stort sett alla andra linjer. Dom flesta hade klätt ut sej i grupp, tex Jenny o Lina va kockar (hotell och restaurang), Malin, Andreas och Amanda var utklädda till snickare (bygg) osv.
en så har vi ju nåra utbölingar i klassen också som fick va ensamma, jag blev en utav dom haha. Men det gjorde inte så mycke faktiskt. Utbölingarna var: jag som va utklädd till emo (estet), Alexandra som var utklädd till fotograf tror ja (media) och Johanna som drev med förra årets livsmedels-treor =P Kul va det iaf och jag verkligen längtar tills vi får klassfotona och skolkatalogerna.
Sen efter skolan stack jag hem till Henke, vi kollade film och serier på hans bärbara. Sen åt vi och efter de gick vi upp o slöade framför datorn igen =P Det hela slutade med att båda somnade, men som tur va, eller ja tur i oturen så vaknade jag en halvtimme innan min buss gick. Tur att jag vaknade för jag var tvungen att åka hem och plugga lite men samtidigt otur för jag hade inte haft något emot att sova där^^
Så jag åkte iaf hem och pluggade lite filosofi och sen somnade jag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0