Bibblan...

Sitter på bibblan nu... är egentligen me sofie o kenny fast dom sitter vid dom andra datorerna längre bort. Sitter här alldeles själv o mobbad XD haha! Tycker så synd om mej själv :P lr inte. Va på gymmet innan o tränade lite^^ va längesen ja va där så tänkte att ja skulle få tummen ur röven o masa mej dit, och det gick ju bra. Sen gick jag på stan lite... så träffade jag på Pelle och Sara (tror jag hon heter) oså gick vi o käkade på campino :P gott fast nu mår ja bara illa =/ men det är ju som vanligt. Har typ mått illa hela veckan typ =/ kanske håller på å bli sjuk. Men palla bry sej liksom :P blir jag sjuk så blir jag :)

Tog förresten bort lite bilder från min mobil igår när jag åkte hem från stan. Henke kollade igenom min mobil o ja fick kolla i hans... sen efter de när ja satt på bussen så tog ja bort en massa gamla bilder. Orkade inte ha kvar dom längre liksom... tar bara en massa plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0