Torsdag

Sitter i skolan just nu och fördriver tiden med att sitta framför en dator och skriva tills vi ska ha religionslektionom någon timme. Har inte skrivit så mycket vettiga saker i bloggen det senaste eftersom ja inte har haft något som ja tycker är intressant och skriva om direkt xP har ju inte riktigt orkat skriva heller om sanningen ska fram^^
I Lördags var jag iallafall i södra Skåne och hälsade på "tjocka släkten" =D kul var det men en aning långdraget. Åkte hem på kvällen sen och stack direkt in till stan för att festa hos Andreas och sen vidare till krogen... trodde jag iallafall! Men så blev det inte direkt. Till Andreas kom jag men någon krog blev det aldrig =/ hände en del tråkiga saker om man säjer så. Menmen, får iallafall hoppas att vi slipper vara med om det igen.
Kom och tänka på en rolig sak som hände i Fredags när jag, Kenny och Sofie var i Falkenberg för att hämta Kennys nya bil. Han som Kenny köpte bilen av (tror han heter Jimmy, så ja kallar honom för de) skulle köra hem den till Varberg men innan dess skulle han tanka. Så Jimmy åkte först och efter honom körde vi i den lilla vita^^ fartdårar som båda två är så låg vi i en ganska hög hastighet när det plötsligt kom ett fartgupp mitt i allt. Jimmy klarade sig bra över guppet med Volvon men när vi skulle över med bilen så kändes de för en sekund som att vi flög över guppet och när vi sen landade så trodde ju alla att allt hade gått bra. Men nejdå där hade vi fel. För när vi sen hade kört nåra meter så kände jag hur det började bli kallt och kollade bak och då visade de sej att bakluckan hade flygit upp när vi "landat" =D så det var bara för Kenny att stanna, springa ut och stänga och låsa bakluckan på bilen. Jag och Sofie knäckte oss som fan efter det, så jäkla kul =D men har man dålig humor så har man ju xP

Idag ska jag iallafall packa när jag kommer hem. Flyttar ju imon =D skönt ska de bli! Fast vet inte riktigt när jag är hemma idag. Blir kanske någon gång ikväll... men jag måste iallafall packa klart allt tills imon. Tror nog att Sofie kommer hem till mej och hjälper mej lite också ;P

Tänker på dej, du vet vem du är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0