Tisdag

Dagen har vart ganska lugn. Började med att jag gick upp vid 7-tiden, sen gjorde jag mej i ordning och tog bussen in till skolan vid 7.40. När jag väl kommit fram till skolan så gick jag och Frida igenom allt som vi skulle göra på idrottslektionen, vi skulle nämligen hålla i en lektion idag =) Allt gick bra, men det kändes lite oplanerat. Men nu är det iaf gjort så nu slipper vi de =) Sedan hade jag religionskunskap och sen var denna skoldagen slut =P Har ju strukit ett ämne nu så ja kommer få de mycke slappare xP
Efter skolan åkte jag hem, har snackat en del i telefon me vissa^^ sen har ja kollat lite på "Ja ä inte bitter" me Robert Gustafsson =P och nu, för en stund sen var ja ute o gick en halvtimme. Anledningen till att det blev en liten promenad efter maten va för att ja haft ont i mitt knä i nåra dagar så ja skulle "testa" de, gjorde ont i början men när ja gått en stund kändes de bättre. Sen så kände ja för att ta mej lite frisk luft också så ja blir lite piggare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0