I skolan...

Sitter i skolan just nu. Hade tänkt att skriva färdigt ett svenska-arbete som ska vara inlämnat imorron, men det blir att skriva lite i bloggen först ;) Julia som sitter här jämte mej har problem me sin dator xP haha.
Men igår var jag iallafall på socialen igen. Hade möte me dom vid två-tiden och dom berättade att dom hittat två alternativ till mej. De blir antagligen nästa vecka som ja får reda på hur det blir. Skönt är det iallafall att det mesta börjar ordna upp sej =)
Hände en kul sak innan xP jag, Julia, Jenny och Lina gick genom korridoren för att leta efter en sal. Helt plötsligt hör vi hur någon busvisslar bakom oss och jag, Jenny och Julia vänder oss om xD vi vet dock inte om de var någon som busvisslade på någon av oss. Men fan vilka egon vi är xP haha!
Men nu måste jag börja skriva på arbetet, kanske skriver mer i bloggen senare idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0