Genom livet

Jag kan känna din smärta och din sorg
Ett leende är allt jag ger till dig
Det är allt som behövs

Vi behöver alla någon att luta oss emot
Vi behöver alla oss själva
För utan dig är det inte du
Och utan mig är det inte jag

Uttåt kan vi le hur mycket vi vill
Men inuti brister vi alltid

Det är okej
Jag finns här för dig
Jag har alltid funnits här
och det kommer jag för alltid göra

Även om du springer ifrån mig
Så kommer jag springa efter
Även om du gömmer dig
Så kommer jag bara fortsätta leta

Vi kommer alltid att förbli sårade på ett eller annat sätt
Vi kommer alltid få känna smärta
Men vi kommer även alltid få ha varandra

Genom sorg, genom glädje
Genom smärta, genom njutning
Och bäst av allt, genom livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0