Förlåt...

Att se någon dö bort från mej är nog det mest hemska jag någonsin varit med om.
Att se någon sakta men säkert försvinna från denna värld in i en annan,
sakta men säkert försvinna bort från mej. Men kanske vi möts nån mer gång, kanske i något annat liv eller i någon annan värld? I really hope so...
Har inte vart vid din grav nån gång, jag vet att det är fegt av mej.
Har ingen förklaring till varför heller =/ det är väl lika bra det för bortförklaringar leder ingenting till.
Men jag vet att de inte spelar någon roll hur många tårar jag än gråter eller hur mycke jag hoppas på att du ska komma tillbaka till mej, för det kommer aldrig hända... jag kommer aldrig få tillbaka dej hur mycket jag än vill.
Saknad, tomhet, ensamhet...
Sad but true...

Förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0