För mycket tankar...

För mycket tankar och ord som rör sej i mitt huvud nu, känns som att allting är kaos.
Tänker på vad jag har och inte har, vad jag hade och inte hade.
Frågan är ju om det finns nåt bra i mitt liv, förutom mina kompisar?
Just nu är det svårt att se att det finns något mer i den här ständiga dimman...

Hade behövt dej nu, eller er rättare sagt. Tror du vet det med...
Men på nått sätt så verkar det som att du inte ser mej, som att du inte bryr dej...
Dagarna går och jag bara hoppas på en förändring, ett litet ljus mitt i allt mörker.
Men jag kanske borde göra som Juice säjer? Ta mitt pick o pack och flytta från Varberg,
söka lyckan på annat håll. Vem vet, kanske är det de enda rätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0