Min födelsedag, helgen m.m

I Fredags var det min födelsedag. Hade hoppats på att folk skulle glömma av den men inte då. 00.00 fick jag första grattis-smset från Henke :) sen så skickade Juice vid sju-halv åtta någon gång och sen höll det på ungefär hela dan^^. Födesedagen firade ja väl inte på något speciellt sätt direkt. Var hemma hos Henke och fick tårta och sånt ;)
Lördagen stack ja till Läjet. Mamma messade ju mej i Fredags och frågade när ja skulle hämta min present. Så ja stack dit vid fyra-tiden och var där till halv sju ungefär. Fick pengar av mamma och pappa och av mormor fick jag pengar och en kudde som hon gjort. Typiskt mormor att göra sånt :) stack sedan in till stan och sen hände de väl inte så mycke, slappade mest.
Söndagen började segt... var lite småirriterad på en viss person också. Palla retas x) Men blev på bättre humör när ja fått i mej lite pepparkakor xP lite senare så fick ja reda på något som gjorde mej på sämre humör igen. Dom flesta som känner mej här i Varberg vet vad det handlar om... har ingen lust att ta upp det här och nu.

Men ska dra mej, tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0