Äntligen :)

Nu är det Lov :) har väl längtat men på ett sätt inte. Det är skönt att få lov just för att man kan ta de lugnt o vila upp sej, men när lovet väl kommer så känns det som att dom tre veckor man har går lika snabbt som tre dagar typ =/ Dagarna bara flyger iväg och man hinner knappt göra nånting, vilket är lite tråkigt. Ja måste iallafall plugga under lovet... har en del som ska vara färdigt till vecka tre. Men har ändå inte bestämt något på lovet direkt. Henke snackade ju om att åka till Amsterdam men ja tror inte de blir av. Ingen av oss har ju pengar till de... såvida Thomas inte bjuder ;P haha...

Nu under veckan och förra veckan har vi iallafall fått se två filmer här i skolan...
Den första såg vi på psykologin, A Beautiful Mind. Den var väl godkänd, men skrämmande på något sätt =/
Den andra filmen som vi såg var Shakespeare in love på engelskan. Den var helt klart godkänd av en anledning :P Joseph Fiennes^^ hehe

Ska hem till Henke sen. Får väl se vad vi hittar på :P i helgen blir det iaf festande för oss eftersom ET fyller år idag och Lina i min klass fyller år på fredag :) sen på lördag kväll så ska vi fira Micaela eftersom hon fyllt/fyller år... vi ska iväg och käka buffé då :) tror de blir jag, Henke, Micke, Micaela, Marie och Emelie :) jag längtar tills de blir helg :P


Från filmen Shakespeare in love =>

image11

och A Beautiful Mind =>

image12

Kommentarer
Postat av: Sofie

Även jag och Kenny ..

2007-12-19 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0